افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

منصوریان: منافع شهر مشهد ایجاب می‌کند همه کنار هم باشیم | شورای شهر پشتیبان شهردار است

  • کد خبر: ۱۹۷۳۴۲
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
منصوریان: منافع شهر مشهد ایجاب می‌کند همه کنار هم باشیم | شورای شهر پشتیبان شهردار است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی اوقات گفت‌وگوهای مطرح شده در شورا به اختلاف و تفرقه تعبیر می‌شود، درصورتی‌که چنین نیست بلکه از اقتضائات کار شورایی و دموکراسی و نشانه زنده بودن این فرآیند است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص موضوعات جاری در شورای اسلامی شهر مشهدمقدس اظهار کرد: ذات کار شورایی این است که تبادل آرا وجود داشته باشد و در زمینه رأی و نظرات گفت‌وگو شود.

وی بیان کرد: این گفت‌وگو‌ها در برخی افراد با شدت و حدت بیشتر‌ی طرح می‌شود که بعضاً به‌دلیل برخی خلقیات یا حساسیت‌های افراد ممکن است نوع دیگری برداشت شود، اما همه‌اش برمی‌گردد به توجه خاص و تأکید اعضای محترم بر موضوعات که از شرایط کار شورایی است. دومین مورد در خصوص ذات کار شورا این است که گفت‌وگو‌ها و اتفاقات درنظر مردم و علنی باشد، مردم ببینند و بشوند، خبرنگاران حضور داشته باشند و پشت در‌های بسته نباشد.

منصوریان افزود: این دو شاخصه موجب می‌شود این گفت‌وگو‌ها به معنای اختلاف و تفرقه در نظر گرفته شود که دوباره تأکید می‌کنم از عوارض کار شورایی و دموکراسی است. هر فردی برای اینکه بتواند رأی اعضا را به دست بیاورد باید بیشتر گفت‌وگو کند. این‌گونه نیست که بگوییم تفرقه، اختلاف و دودستگی وجود دارد. البته تفاوت نظر و دیدگاه طبیعی و پذیرفته شده است و در مجلس شورای اسلامی نیز این گفت‌وگو‌ها وجود دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: نتیجه این گفت‌وگو‌ها و صحبت‌ها حمایت از مدیریت شهری است. همه ما تلاش می‌کنیم مصوبه‌ای را که به نفع مردم، مدیریت شهری و حمایت از شهردار باشد، تصویب کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه دموکراسی و شورای علنی این است که می‌تواند در اقدامات مدیریت شهری، درآمد، کار‌های فرهنگی و موضوعات مورد انتظار، کمک شهردار باشد. منافع شهر ایجاب می‌کند همه کنار هم باشیم. مردم عزیز مشهد و همکاران زحمتکش ما در شهرداری مطمئن باشند همه ما از شهردار حمایت می‌کنیم و پشتیبان شهردار و شهرداری هستیم.

منصوریان در پایان گفت: تلاش اعضای شورا این است که این دوره مدیریت شهری برای مشهدالرضا و مردم مشهد پر از یادگاری‌های خدمت و گشایش و آبادانی باشد و نمونه‌ای از اقدامات جهادی در پیشگاه مردم شریف مشهد باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->